Structura

Administrarea proiectului constă din coordonarea resurselor și mecanismelor pentru a asigura un progres eficient și precis a progresului proiectului dintr-un punct de vedere tehnic, administrativ și financiar, și obținerea potrivită a punctelor cheie și rezultatelor. Următoarea structură administrativă a fost modelată pentru a îndeplini sarcinile organizaționale a proiectului SPAS.



Gr�fico structures

Actori și mecanisme a structurii de administrare a proiectului



  Coordonare: BESEL

BESEL va fi responsabilă de coordonarea SPAS, asta pentru administrarea și coordonarea proiectului zi de zi (administrare organizațională și financiară, planificarea și controlul lucrului per total și a realizărilor și punctelor cheie); cu tinta de a asigura progresul corect a proiectului în termeni de costuri, timp, calitate și puncte cheie. Ceritificate de audit (Fiecare partener este responsabil de propriul certificat de audit) .

De asemenea BESEL juca rolul de Coordonator Tehnic. Coordonatorul tehnic va fi în grija de a asigura consistența lucrului tehnic și de asemenea conținutului tehnic a rezultatelor.

BESEL va fi asistată de Coordonatorii Site-elor. Vor fi propuși la ședința de inceput și vor garanta o implementare coerentă a demonstratorilor în legaătură cu întreg proiectul.



  Comitetul de Coordonare a Proiectului

Se va forma un Comitet de Coordonare a Proiectului (CCP) la ședința de început cu un reprezentativ al Coordinatorilor pălus un reprezentativ al fiecărui partener, pentru a determina și a menține principiile strategice ale proiectului și pentru a rezolva conflicte care se pot ivi în timpul proiectului. CCP-ul va susține Coordonatorul de Proiect la decizii administrative de nivel înalt. Acest Comitet va avea ședințe de cel puțin două ori pe an și în caz de probleme speciale.

Lucrul zilnic pentru execuția tuturor WP-urilor, cu excepția WP1 (Administrarea Proiectului), vor fi îndeplinite de participanții WP-ului. Aceștia sunt responsabili de dezvoltarea sarcinilor proprii și de raportarea dificultăților care se pot ivi la liderul WP-ului. Vor fi coordonați de liderii WP-urilor, care vor fi responsabili de progresul muncii în propriile pachete de lucru: planificarea, controlul și raportarea sarcinilor și activităților. Aceștia se vor asigura că se respectă termenele limită și vor raporta regulat la coordonatorul proiectului.

Pentru a dobândi o coordonare precisă a tuturor acestor actori implcați în proiect, administrarea proiectului se va folosi de mai multe mecanisme care vor asigura:

  • Comunicarea adecvată între parteneri: Strategii de Comunicare și Informații decurg corect și decizii democratice: Procesul de Luare de Decizii.
  • Deviere minimă de la punctele cheie, rezultate, cost, calitate și timp: Metodologia Evaluării Proiectului.
  • Rezultate de mare calitate: Strategia de Asigurare a Calității.
  BESEL, S.A

BESEL, S.A. a fost fondată în Spania în 1984 drept o întreprindere de Consultanță și Inginerie preocupată în principal cu domeniile de Tehnologie, Energie și Mediu. De la debut, întreprinderea a evoluat, specializâdu-se și modificându-se dupa cerințele pieței. Necesitatea de renovare constantă pentru a fi competitiv și de a oferi servicii personalizate întreprinderilor este forța de propulsie a BESEL. 90 din 111 SPAS / 023339 22 Iunie 2005 BESEL S.A. are o echipă (aproape 70 de persoane) de profesioniși de înaltă calificare, în principal ingineri (chimiști, fizicieni, precum și economiști) cu o vastă experiență în domenii variate ale activității întreprinzătoare. Precum, există o rețea vastă de experți colaboratori externi, spanioli și străini. BESEL a participat în 30 de proiecte Europene deja terminate și este implicată în cinci care sunt în desfășurare. Principalele activități îndemplinite de BESEL înăuntrul proiectului sunt următoarele:

  • Perioada de început.
  • Planul de Implementare Tehnologică.
  • Planul de Eploatare.
  • Transmiterea informației la toți partenerii.
  • Responsabil de comision și auditarea analizei.
  • Responsabil de aciunea directă WP 5.
  • Administrarea activităților
    • Conducere administrativă
    • Reguli Tehnice
    • Reguli Financiare (planul financiar)